In vederea acoradarii garantiei, doar pentru produsele neconforme sau care prezinta defecte, se va face sesizare in maxim 48 ore de la primirea coletului. In prealabil trimiterii , sesizarea se face OBLIGATORIU doar prin metodele disponibile pe site-ul www.msnexpert.ro (formular de retur, e-mail, contact telefonic). Solutionarea garantiei se face in 1-30 zile calendaristice.
La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect impreuna cu accesoriile aferente.
Pentru a beneficia de garantie, produsele trebuie insotite de factura fiscala/bon/aviz de insotire a marfii si/sau certificatul de garantie dupa caz. In cazul in care produsele nu sunt insotite de aceste documente, vor fi returnate solicitantului fara a i se solutiona garantia.
Transportul coletului achitat integral(tur-retur) de solicitant.
Termenul de garantie pentru bunul achizitionat de la Medical Services for Neurology este de 30zile/1 an/2 ani, dupa caz, de la data achizitionarii. Data achizitionarii se considera a fi data inscrisa pe factura fiscala/bon si pe certificatul de garantie.
Garantia nu acopera urmatoarele situatii:
- Produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese plesnite, deteriorate;
- Produsele utilizate in conditii neadecvate(supunuerea la variatii mari de temperature si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, patrunderea de lichide, metale sau alte alte substante in interiorul acestora;
- Defectiuni aparute ca urmare a unei manipulari si pastrari necorespunzatoare( de ex.: aplicarea de socuri, interactiunea cu detergenti, cosmetic sau produse petrochimice, pastrarea in medii cu praf, umezeala sau agenti corozivi, campuri magnetice puternice, etc.);
- Nerespectarea recomandarilor privind etanseitatea sau nerespectarea instructiunilor de utilizare;
- Deteriorari provocate de incendii sau catastrophe naturale;
- Deteriorari derivate din uzura, vechime(de ex.: zgarierea sticlei, alterarile culorii sau a materialului, etc.);
- Orice deteriorare indiferent pe ce parte a produsului, rezultata din folosirea anormala sau abuziva, lipsa de ingrijire, neglijenta, accidente, folosirea necorespunzatoare a produsului si nerespectarea instructiunilor de utilizare, in special in ceea ce priveste depasirea limitelor de etanseitate, daca se constata ca aceste cause au determinat defectiunea reclamata.
- Corodarea carcasei si a curelelor de prindere cauzata de cause biologice( de ex.: aciditatea crescuta a transpiratiei);
- Garanţia se pierde în cazul în care produsul prezintă intervenţii din partea unor persoane neautorizate de vanzător;
- Garanţia se pierde daca tipul sau seria de pe produs au fost modificate, sterse, înlocuite sau au fost făcute ilizibile;